Φαλ: «Έχω μεγάλο κίνητρο, θέλω να κατακτήσω την Euroleague με τον Παναθηναϊκό» (vid)
Ο θηριώδης σέντερ πραγματοποίησε τις πρώτες δηλώσεις του ως παίκτης του «Επτάστερου»!
Ο θηριώδης σέντερ πραγματοποίησε τις πρώτες δηλώσεις του ως παίκτης του «Επτάστερου»!
Πανέτοιμος να δουλέψει σκληρά και να δώσει τον καλύτερό του εαυτό για να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό, εμφανίστηκε ο Μουσταφά Φαλ, στις πρώτες δηλώσεις του ως παίκτης του «Επτάστερου»!
Στη συνέχεια στάθηκε στους λόγους που τον έκαναν να αποδεχθεί την πρόταση του «τριφυλλιού», επισημαίνοντας πως έχει πολύ μεγάλο κίνητρο να τα πάει καλά σε αυτή τη νέα πρόκληση!
Όσον αφορά τον μεγάλο στόχο του σε αυτό το νέο βήμα, ο θηριώδης σέντερ ξεκαθάρισε πως αυτός δεν είναι άλλος από την κατάκτηση της Euroleague!
Φυσικά ο 34χρονος ψηλός δεν παρέλειψε να αποθεώσει τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, μιλώντας με τα καλύτερα λόγια για τον προπονητή των Κυπελλούχων Ελλάδος!
Θυμίζουμε πως ο Φαλ υπέγραψε συμβόλαιο για 2+1 χρόνια, ενώ την πρώτη σεζόν θα λάβει 1.6 εκατομμύρια ευρώ! Για τα επόμενα 2 χρόνια οι ετήσιες απολαβές του θα κυμαίνονται στα 1.8 εκατομμύρια ευρώ!
Αναλυτικά όσα είπε στο «CLUB1908»:
Ποσό σημαντικό ρόλο στην απόφασή σου έπαιξε η παρουσία του Ζέλικο Ομπράντοβιτς;
«Αυτό έπαιξε μεγάλο ρόλο. Ξέρεις, γνωρίζω ότι είναι ένας σπουδαίος προπονητής. Ήθελα να βρίσκομαι σε μια ανταγωνιστική ομάδα, οπότε είναι μια νέα ευκαιρία για μένα. Έχω πολύ μεγάλο κίνητρο γι’ αυτή την ευκαιρία, οπότε ελπίζω όλα να πάνε καλά».
Πώς νιώθεις που πλέον, εδώ στο Telekom Center Athens, θα έχεις στο πλευρό σου τους φίλους του Παναθηναϊκού και όχι “απέναντί” σου;
«Θα είναι υπέροχο. Πιστεύω ότι θα είναι μια σπουδαία σεζόν. Ξέρω ότι υπάρχουν πάρα πολλοί φίλαθλοι του Παναθηναϊκού στην Ελλάδα, έχω ήδη έρθει εδώ πολλές φορές, οπότε γνωρίζω πώς είναι η ατμόσφαιρα. Και ελπίζω να καταφέρω να τους κάνω περήφανους».
Έχοντας αγωνιστεί μαζί με Σλούκα και Λεσόρ, ποόσο σημαντικοί είναι για την προσαρμογή σου;
«Πιστεύω πως ναι, σίγουρα. Αν χρειαστώ βοήθεια, θα είναι εδώ για να με βοηθήσουν. Δεν έχω καμία αμφιβολία γι’ αυτό, αλλά θα βρω τον τρόπο. Είμαι καλά».
Πόσο έτοιμος αισθάνεσαι μετά τον τραυματισμό σου;
«Πάρα πολύ, πάρα πολύ αποφασισμένος. Ξέρεις, δούλεψα πάρα πολύ όλη τη σεζόν για να επιστρέψω σε αυτό το επίπεδο. Οπότε ελπίζω όλα να πάνε καλά. Αλλά έχω πολύ μεγάλο κίνητρο γι’ αυτό».
Ποιοι είναι οι στόχοι σου με τον Παναθηναϊκό AKTOR;
«Ο στόχος μου είναι να κατακτήσω την EuroLeague. Πιστεύω πως όταν πηγαίνεις σε μια τέτοια ομάδα, αυτός είναι πάντα ο στόχος. Οπότε ο στόχος θα είναι πάντα ο ίδιος».
Ένα μήνυμα για τους φίλους του Παναθηναϊκού;
«Ελπίζω να με υποστηρίξετε. Ελπίζω να κάνω εξαιρετική δουλειά για εσάς. Και ελπίζω να φέρουμε επιτυχίες στον Παναθηναϊκό AKTOR».