Καλιούρης Blog: Να φτιάξουμε στην πόλη ακρογιαλιά...
Ο Αποστόλης Καλιούρης γράφει για την φλόγα που δεν έσβησε ποτέ στον μεγάλο έρωτα ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, καθώς και την επιστροφή του «Επτάστερου» στις ρίζες του!
Ο Αποστόλης Καλιούρης γράφει για την φλόγα που δεν έσβησε ποτέ στον μεγάλο έρωτα ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, καθώς και την επιστροφή του «Επτάστερου» στις ρίζες του!
Λένε πως ο έρωτας είναι το πιο όμορφο συναίσθημα που μπορεί να βιώσει κάποιος στη διάρκεια της ζωής του! Αυτό που σε κάνει να τα βλέπεις όλα όμορφα και να χαμογελάς χωρίς λόγο και αιτία!
Αυτό που σε βοηθά να γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου, σε ηρεμεί και σε οδηγεί να κάνεις πράγματα που ως τότε πίστευες πως δεν θα έκανες ποτέ!
Και στο τέλος της ημέρας μόνο ένα πράγμα είναι σίγουρο! Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, δεν είσαι ποτέ ξανά αυτός που ήσουν πριν ανοίξεις αυτή την πόρτα!
Το καλύτερο σενάριο
Αυτή η συνθήκη γίνεται ακόμα πιο όμορφη όταν το συναίσθημα είναι αμοιβαίο και όχι μονόπλευρό! Βέβαια, ακόμα και σε αυτή την περίπτωση κανείς δεν σου εγγυάται πως η σχέση θα κρατήσει για πάντα! Άλλωστε πόσο εύκολο είναι να διαχειριστείς κάτι τόσο έντονο;
Η φλόγα δεν σβήνει ποτέ
Ακόμα όμως και αν η φθορά της καθημερινότητας οδηγήσει σε έναν πολυετή χωρισμό, είναι δεδομένο πως και οι δύο κουβαλούν για πάντα τον άλλον μέσα τους! Και πάντα φτάνει μόνο μία σπίθα για να ανάψει ξανά η φωτιά!
Αυτός ο έρωτας έγραψε και θα ξαναγράψει ιστορία
Κάπως έτσι έγιναν τα πράγματα και στην περίπτωση του Παναθηναϊκού με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, μία σχέση που αποτελεί δεδομένα τον μεγαλύτερο έρωτα στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ!
Όπως αποδείχθηκε ήταν καρμικό οι δυο τους να ξανασμίξουν μετά από 14 χρόνια! Μοιάζει λες και όλοι οι πλανήτες ευθυγραμμίστηκαν, ώστε να μην αφήσουν κανένα περιθώριο λάθους! Και στο τέλος πέτυχαν και με το παραπάνω τον στόχο τους, στέλνοντας εκατομμύρια ανθρώπους στον έβδομο ουρανό!
Να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι νέοι
Και πως να μην είναι άλλωστε; Εξάλλου οι μεγαλύτεροι θα έχουν την ευκαιρία να ξαναζήσουν τα πιο όμορφα οπαδικά χρόνια της ζωής τους και οι νεότεροι να αντιληφθούν πλήρως τον μύθο του «Ζοτς»!
Οι τελευταίοι θα μπορέσουν να αγαπήσουν και αυτοί με τη σειρά τους την εμμονή του στην λεπτομέρεια, τα έντονα ξεσπάσματά του, τα δωρεάν μαθήματα μπάσκετ που παραδίδει στις συνεντεύξεις Τύπου και γενικότερα την αύρα κορυφαίου που εκπέμπει σε όλα τα επίπεδα! Κάτι που δεν μπορείς να αντιληφθείς αν δεν το ζήσεις!
Ο μεγάλος κερδισμένος είναι ο Παναθηναϊκός
Παρόλα αυτά εκτιμώ πως εκείνος που θα έχει τα περισσότερα οφέλη από αυτό το deal θα είναι ο οργανισμός του Παναθηναϊκού! Και φυσικά δεν αναφέρομαι στο καθαρά αγωνιστικό σκέλος! Άλλωστε στον Πρωταθλητισμό κανείς δεν μπορεί να προδικάσει το τελικό αποτέλεσμα, ακόμα και όταν ένας «Θεός» αντιμετωπίζει κοινούς θνητούς!
Κατά την άποψη μου το μεγαλύτερο όφελος αφορά το γεγονός πως ο Παναθηναϊκός επιστρέφει στις ρίζες του! Και αυτό γιατί διέκρινα πως στη διάρκεια της τελευταίας διετίας ο μεγαλύτερος ελληνικός σύλλογος έχασε τον δρόμο του!
Έχασε τον δρόμο του και το πλήρωσε
Σε αυτό το διάστημα η αυτοπεποίθηση μετατράπηκε σε αλλαζονεία και η μαχητική ψυχή σε τοξική επιθετικότητα! Εξυπακούεται πως αυτές οι τακτικές δεν ταιριάζουν στον γίγαντα Παναθηναϊκό, με αποτέλεσμα η επιμονή σε αυτές να προκαλέσει σύγχυση σε ομάδα, διοίκηση και κόσμο! Και όπως είναι λογικό, όλο αυτό οδήγησε σε συνεχόμενες αγωνιστικές αποτυχίες!
Επιστροφή στις εργοστασιακές ρυθμίσεις
Από εδώ και στο εξής ο Παναθηναϊκός επιστρέφει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, δηλαδή την σκληρή δουλειά, την συνέπεια, την υπομονή και την επιμονή, τα λίγα και ουσιώδη λόγια και τον απόλυτο σεβασμό σε κάθε αντίπαλο!
Άλλωστε ο Ομπράντοβιτς είναι απόλυτα ικανός να θέσει και να επιβάλλει τα όρια, αναγκάζοντας με τον τρόπο του τους πάντες να «χορέψουν» στον ρυθμό του! Όλα αυτά αποτελούν απαραίτητα κομμάτια του παζλ, ώστε ο Παναθηναϊκός να μην χάσει ποτέ τον στόχο του. Και όπως αποδείχθηκε στο παρελθόν, αυτό αποτελεί βασικό συστατικό της επιτυχίας!
Οι σκέψεις και το συμπέρασμά μου
Κλείνοντας αυτό το μπλογκ, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες μου σκέψεις μετά την ανακοίνωση της επιστροφής του «Βασιλιά»! Πραγματικά ανυπομονώ για τις επιλογές που θα κάνει όσον αφορά το ρόστερ, όντας πεπεισμένος πως θα φτιάξει κάτι πολύ όμορφο! Δεν θα πω ψέματα, μου είχε λείψει πολύ αυτό!
Γενικότερα δεν είμαι υπέρ σε αυτό που ο κόσμος αποκαλεί «ξαναζεσταμένο» φαγητό, ωστόσο κάθε κανόνας έχει και εξαιρέσεις! Ως εκ τούτου πιστεύω ακράδαντα πως η έλευση του «Ζοτς» αποτελεί το καλύτερο δώρο για όλο τον οργανισμό και τον κόσμο του Παναθηναϊκού, τόσο αγωνιστικά όσο και εξωαγωνιστικά!
Άλλωστε στο τέλος της ημέρας αυτή είναι η μεγαλύτερη νίκη! Δηλαδή είτε κερδίσεις είτε χάσεις, να απολαμβάνεις το σήμερα και να ανυπομονείς για το αύριο!
Για κάθε φίλο του Παναθηναϊκού, ο μπασκετικός παράδεισος έχει το όνομα και την φωτογραφία του Ομπράντοβιτς!
ΥΓ1. Αξίζει ένα πολύ μεγάλο μπράβο στην ομάδα των social media της ΠΑΕ. Όλα τα παιδιά κάνουν εξαιρετική δουλειά και μας φτιάχνουν πολύ συχνά την διάθεση! Προσωπικά τους ευχαριστώ πολύ για τον σεβασμό που δείχνουν στο κλαμπ και τον κόσμο του Παναθηναϊκού!
ΥΓ2. Οι κινήσεις της ομάδας πόλο είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές. Σύντομα θα πανηγυρίσουμε και εκεί σημαντικές επιτυχίες!
ΥΓ3. Όλοι μέλη στον Ερασιτέχνη
ΥΓ4. Εύχομαι καλή επιτυχία στις νεαρές αθλήτριες του Παναθηναϊκού, καθώς από τις 24-28 Ιουνίου θα διεκδικήσουν το τρόπαιο στο Πανελλήνιο Κορασίδων! Αξίζει να δείτε τα ματς κυρίως για δύο παίκτριες, τις Μαριάνθη Τουλούπη και Αλεξάνδρα Μηλιτσοπούλου! Ειδικά στην δεύτερη τρέφω τεράστια μπασκετική αδυναμία!
