«Συνεχίζει στην Euroleague ο Τζέιμς» (vid)
Όπως όλα δείχνουν ο 35χρονος γκαρντ θα συνεχίσει να αγωνίζεται στην Euroleague!
Όπως όλα δείχνουν ο 35χρονος γκαρντ θα συνεχίσει να αγωνίζεται στην Euroleague!
Μπορεί ο Μάικ Τζέιμς να έδωσε χθες (23/6) το τελευταίο παιχνίδι του με τη φανέλα της Μονακό, βοηθώντας σημαντικά την ομάδα του να κατακτήσει το γαλλικό πρωτάθλημα, ωστόσο όλα δείχνουν πως θα συνεχίσει να αγωνίζεται στην Euroleague!
Και αυτό γιατί σύμφωνα με όσα αναφέρει η ιστοσελίδα, «Gazzetta.gr», ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία της διοργάνωσης έφτασε σε οριστική συμφωνία με την Ντουμπάι του Τσάβι Πασκουάλ!
Μάλιστα εκτός απροόπτου θα πρόκειται για τον τελευταίο σταθμό στην επαγγελματική καριέρα του 35χρονου, καθώς η συμφωνία θα έχει ως χρονικό ορίζοντα τα δύο έτη!
Ξανασμίγουν μετά από 8 χρόνια
Αν και εφόσον δεν υπάρξει κάποιο απρόοπτο, οι δύο άνδρες θα συνεργαστούν ξανά για πρώτη φορά μετά το 2018 και την απόλυτα επιτυχημένη κοινή παρουσία τους στον Παναθηναϊκό! Θυμίζουμε πως στην θητεία τους στην Ελλάδα κατέκτησαν παρέα 2 πρωταθλήματα Ελλάδος και 1 Κύπελλο!
Οι φετινοί αριθμοί του
Ο 35χρονος γκαρντ πραγματοποίησε εξαιρετικές εμφανίσεις στην φετινή Euroleague, κάτι που αποδεικνύεται και από τους αριθμούς του.
Για την ακρίβεια ο Αμερικανός περιφερειακός είχε μέσο όρο ανά ματς, σε 39 παιχνίδια, 16.4 πόντους (47.5% στα δίποντα, 32% στα τρίποντα και 86% στις βολές), 6.5 ασίστ, 3.5 ριμπάουντ, 0.9 κλεψίματα και 2.5 λάθη!
Το πέρασμά του από τον Παναθηναϊκό
Όσον αφορά τον Παναθηναϊκό, ο Τζέιμς ολοκλήρωσε δύο θητείες στον «Επτάστερο». Η πρώτη διήρκησε από το καλοκαίρι του 2016 ως το τέλος της σεζόν 2016-2017 και η δεύτερη από τον Φλεβάρη του 2018 ως το τέλος της σεζόν 2017-2018. Σε αυτό το διάστημα κατέκτησε 2 πρωταθλήματα Ελλάδος και 1 Κύπελλο.