Ομπράντοβιτς: «Δεν έχω πει ότι θέλω να επιστρέψω στην προπονητική»
Ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία του Παναθηναϊκού μίλησε σε ισπανικό μέσο σχετικά με το μέλλον του!
Ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία του Παναθηναϊκού μίλησε σε ισπανικό μέσο σχετικά με το μέλλον του!
Μία μεγάλη συνέντευξη παραχώρησε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς στην ισπανική ιστοσελίδα, «gigantes», με τον κορυφαίο προπονητή στην ιστορία του Παναθηναϊκού να απαντά στις φήμες που έχουν ακουστεί σχετικά με το επόμενο επαγγελματικό του βήμα!
Όλα αυτά και ενώ ο «Επτάστερος» καταβάλει πολύ μεγάλη προσπάθεια για να τον πείσει να επιστρέψει στην ομάδα της καρδιάς του, με την απόφασή του να αναμένεται λίγες μέρες μετά το τέλος των τελικών της Greek Basketball League!
Πάντως ο ίδιος ανέφερε μεταξύ άλλων πως δεν έχει μιλήσει ακόμα με κάποια ομάδα, ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε πως δεν είναι βέβαιο ότι θα επιστρέψει στην προπονητική!
Θυμίζουμε πως η πρώτη του θητεία στον μεγαλύτερο ελληνικό σύλλογο διήρκησε από το 1999 ως το 2012, διάστημα στο οποίο κατέκτησε 11 πρωταθλήματα Ελλάδος, 7 Κύπελλα και 5 Euroleague!
Αναλυτικά όσα είπε:
«Τι πιστεύω για το φερόμενο ενδιαφέρον της Μπαρτσελόνα; Τίποτα. Δεν μπορώ να πω κάτι, γιατί δεν έχει καμία σχέση με εμένα. Το είχα πει και τον Νοέμβριο και το επαναλαμβάνω τώρα. Υπάρχουν φήμες, αλλά μέχρι να τελειώσει ο μήνας δεν πρόκειται να πάρω κάποια οριστική απόφαση.
Η Μπαρτσελόνα δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου. Κανείς, στην πραγματικότητα. Δεν ξέρω ακόμη τι θα κάνω. Ας περιμένουμε να ολοκληρωθούν τα πρωταθλήματα στην Ιταλία, την Ισπανία και αλλού. Όταν τελειώσουν οι διοργανώσεις, θα καθίσω να μιλήσω με τον μάνατζέρ μου και μετά θα δούμε.
Δεν έχω πει καν ότι θέλω να επιστρέψω στην προπονητική. Δεν έχω πει τίποτα. Πρέπει να σκεφτώ και να αξιολογήσω τα πάντα πριν πάρω μια απόφαση. Το επαναλαμβάνω, δεν μπορώ να πω τίποτα για την Μπαρτσελόνα. Είναι ένας σπουδαίος σύλλογος, σε μια εξαιρετική πόλη. Θέλουν να κατακτήσουν την Ευρωλίγκα; Όπως όλες οι μεγάλες ομάδες. Κάθε χρόνο υπάρχουν δώδεκα ή δεκατέσσερις σύλλογοι που στοχεύουν σε αυτό. Είναι απολύτως φυσιολογικό».