ΠΑΟ Μπάσκετ

Μεσίνα για Ομπράντοβιτς: «Είναι ο καταλληλότερος άνθρωπος και προπονητής για τον Παναθηναϊκό»

Ο έμπειρος Ιταλός προπονητής μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον συνάδελφό του!

Ο έμπειρος Ιταλός προπονητής μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον συνάδελφό του!

OnlyPao Team
OnlyPao Team
27 Ιουνίου 2026 - 17:18
27/06/2026 - 17:18
OBRADOVIC.jpg

Στο Βελιγράδι βρίσκονται τις τελευταίες μέρες οι Ζέλικο Ομπράντοβιτς και Έτορε Μεσίνα, καθώς αμφότεροι έδωσαν το παρών στο 25ο προπονητικό συνέδριο «Ντούσαν Ίβκοβιτς» !

Ως εκ τούτου ο έμπειρος Ιταλός προπονητής  απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με τον τεχνικό του Παναθηναϊκού, μιλώντας με τα καλύτερα λόγια για τον συνάδελφό του!

Θυμίζουμε πως οι δυο τους έχουν τεθεί αντιμέτωποι δεκάδες φορές στο παρελθόν στα παιχνίδια της Euroleague, παρόλα αυτά διατηρούν εξαιρετικές σχέσεις!

Αναλυτικά όσα είπε:

«Θεωρώ ότι ήταν μια εξαιρετικά έξυπνη κίνηση από την ιδιοκτησία του Παναθηναϊκού. Ο Ζέλικο θα βοηθήσει τον σύλλογο πάρα πολύ. Απλά, αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει καταλληλότερος άνθρωπος και καλύτερος προπονητής για να ηγηθεί αυτής της ομάδας. Για εμάς, τους αντιπάλους του, αυτά είναι σίγουρα κακά μαντάτα! Όμως είμαι χαρούμενος για εκείνον. Είναι το μέρος όπου θέλει να βρίσκεται».

Και πρόσθεσε για την επιστροφή του Ζοτς: «Είναι μια σπουδαία ιστορία που κλείνει με τον πιο όμορφο τρόπο. Μετά από τόσα χρόνια μακριά από τον Παναθηναϊκό, όπου πέτυχε απίστευτα πράγματα, το να έχεις την ευκαιρία να επιστρέψεις και πιθανότατα να κλείσεις εκεί την καριέρα σου... Νομίζω ότι είναι κάτι τεράστιο και μια φανταστική συγκυρία».

Για τη δική του θέση στο μπάσκετ την επόμενη μέρα απάντησε: «Αυτή τη στιγμή δεν έχω ιδέα τι θα κάνω. Ευτυχώς, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν δείξει ενδιαφέρον για μένα. Όμως εγώ είμαι διαφορετικός από τον Ζέλικο. Ακόμα προσπαθώ να αποφασίσω αν θέλω να είμαι προπονητής στον πάγκο ή αν θέλω να δουλέψω σε γραφείο, ως στέλεχος διοίκησης».

Ακόμα, για τον τι του άρεσε στο σεμινάριο προπονητικής: «Με εντυπωσίασε μια σκηνή. Πριν δοθούν τα βραβεία στους παλαιότερους προπονητές που έχουν προσφέρει τόσα πολλά στο άθλημα, ο Ζέλικο παρέλαβε μια τιμητική διάκριση. Εκείνη τη στιγμή, όλοι οι νεαροί παίκτες που έκαναν την επίδειξη στο παρκέ σηκώθηκαν, μπήκαν στη σειρά και έδειξαν τεράστιο σεβασμό. Πιστέψτε με, αυτό δεν το βλέπεις παντού. Εδώ στη Σερβία έχετε παράδοση, σέβεστε την ιστορία και τις αναμνήσεις σας, και έχετε αυτή την αίσθηση της ενότητας που είναι το παν».

Σχόλια 0
Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε!