GBL: Στην πλατφόρμα Αλαφούζου το Πρωτάθλημα!
Από την πλατφόρμα του Γιάννη Αλαφούζου θα προβάλλεται η Stoiximan GBL για τα επόμενα τρία χρόνια!
Από την πλατφόρμα του Γιάννη Αλαφούζου θα προβάλλεται η Stoiximan GBL για τα επόμενα τρία χρόνια!
Η «μάχη» που σημειώθηκε για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Stoiximan GBL έφτασε στο τέλος της: Η νέα πλατφόρμα του Γιάννη Αλαφούζου βγήκε... νικήτρια και από αυτήν θα προβάλλεται για τα επόμενα τρία χρόνια το ελληνικό πρωτάθλημα!
Η ΕΡΤ είχε δική της οψιόν ανανέωσης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων, όμως δεν την ενεργοποίησε και ο ΣΚΑΪ έκανε δική του τεράστια πρόταση. Στη συνέχεια, η Δημόσια Τηλεόραση επανήλθε με νέα προσφορά, ωστόσο το κανάλι του Γιάννη Αλαφούζου έκανε τη... ρελάνς και κατόρθωσε να «κλειδώσει» το Πρωτάθλημα έως το 2029.
Στο συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε στον ΕΣΑΚΕ, η πρόταση που αφορούσε τη νέα πλατφόρμα του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, πέρασε με ομοφωνία, καθώς άπαντες ψήφισαν υπέρ της! Όπως προαναφέρθηκε, η συμφωνία είναι για τρία χρόνια, έναντι ενός ποσό που - συνολικά - ξεπερνάει τα 20 εκατ. ευρώ.