GBL: Πρώην «πράσινος» παραμένει στην ομάδα του με άλλο πόστο (vid)
Ο άλλοτε Πρωταθλητής Ελλάδος με τον Παναθηναϊκό αποφάσισε να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή και την καριέρα του!
Ο άλλοτε Πρωταθλητής Ελλάδος με τον Παναθηναϊκό αποφάσισε να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή και την καριέρα του!
Μπορεί ο άλλοτε παίκτης του Παναθηναϊκού, Χάρης Γιαννόπουλος, να ανακοίνωσε πρόσφατα την απόφασή του να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, ωστόσο ο 36χρονος θα παραμείνει στην οικογένεια του Αμαρουσίου, δηλαδή τον σύλλογο που αγωνίστηκε από το 2023 ως το 2026!
Συγκεκριμένα η ομάδα της GBL ανακοίνωσε επίσημα πως θα αναλάβει το πόστο του Αθλητικού διευθυντή, παραμένοντας έτσι στον χώρο που τον έκανε γνωστό στο ευρύ κοινό!
Θυμίζουμε πως ο Γιαννόπουλος φόρεσε την πράσινη φανέλα στη σεζόν 2012- 2013, διάστημα στο οποίο κατέκτησε τόσο το πρωτάθλημα, όσο και το Κύπελλο Ελλάδος!
Μάλιστα ο «Επτάστερος» προχώρησε πρόσφατα σε μία ανάρτηση μέσα από τα social media, μέσω της οποίας θέλησε να τον συγχαρεί για όσα πέτυχε και να του ευχηθεί τα καλύτερα για το μέλλον!
Αναλυτικά σε αυτή αναφέρει : «Συγχαρητήρια για τη σπουδαία σου καριέρα και τη συνεισφορά σου στο ελληνικό μπάσκετ! Σε ευχαριστούμε για όλα και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις στη ζωή σου».
H ανακοίνωση του Αμαρουσίου αναφέρει τα εξής:
«Η ΚΑΕ Γ.Σ. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ 1896 ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Χάρη Γιαννόπουλο ο οποίος αναλαμβάνει το πόστο του Αθλητικού Διευθυντή (Sports Director) της ομάδας μας. Μετά την απόφασή του να αποχωρήσει από την ενεργό δράση, η διοίκηση έκρινε πως πρέπει να παραμείνει στην οικογένεια του Αμαρουσίου και κατ’ επέκταση στον χώρο του μπάσκετ γιατί είναι μια προσωπικότητα που έχει πολλά να προσφέρει. Άμεσα λοιπόν, ο Γιαννόπουλος ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην πλούσια διαδρομή του από μια θέση που μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην προσπάθεια που κάνει η ΚΑΕ να ενισχυθεί σε όλα τα επίπεδα.
Σιδεροκέφαλος, Χάρη».