Διαμαντίδης: «Όλοι είμαστε χαρούμενοι και συγκινημένοι για την επιστροφή του Ομπράντοβιτς (vid)
Ο «3D» δέχθηκε ερώτηση σχετικά με το αν θα επιστρέψει στον Παναθηναϊκό, με τον ίδιο ωστόσο να αποφεύγει να απαντήσει!
Ο «3D» δέχθηκε ερώτηση σχετικά με το αν θα επιστρέψει στον Παναθηναϊκό, με τον ίδιο ωστόσο να αποφεύγει να απαντήσει!
Στην Κύπρο βρίσκεται τις τελευταίες μέρες ο «θρύλος» του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Διαμαντίδης, προκειμένου να μιλήσει σε μικρά παιδιά (στο πλαίσιο του camp «Chalkanor Suns»), καθώς και να τους μεταλαμπαδεύσει κάποιες από τις γνώσεις του, αλλά και να μοιραστεί τις εμπειρίες του από το χώρο του μπάσκετ!
Ως εκ τούτου ο «3D» παραχώρησε δηλώσεις σε τοπικά μέσα, σχολιάζοντας μεταξύ άλλων και την μεγάλη την επιστροφή του σπουδαίου, Ζέλικο Ομπράντοβιτς, στην ομάδα της καρδιάς του!
Στη συνέχεια δέχθηκε ερώτηση σχετικά με τις φήμες που κυκλοφορούν περί επικείμενης επιστροφής του στον «Επτάστερο», με τον ίδιο ωστόσο να αποφεύγει να απαντήσει!
Αναλυτικά όσα είπε:
Για την επιστροφή του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό: «Νομίζω πως, όπως όλοι οι φίλοι του Παναθηναϊκού, έτσι και εγώ, είμαστε χαρούμενοι και θα έλεγα και συγκινημένοι που ένας άνθρωπος ο οποίος έχει προσφέρει τα μέγιστα σε αυτή την ομάδα θα ξανά είναι μαζί μας. Θα τον δούμε από κοντά...»
Για το αν θα είναι και ο ίδιος δίπλα στον Ομπράντοβιτς: «Εδώ είμαστε είμαστε τώρα για να μιλήσουμε για τα παιδιά της ακαδημίας, δεν είμαστε για...».