ΠΑΟ Μπάσκετ

«Τρέλα» στο "T-Center" για τον Ομπράντοβιτς! (vids)

Απίθανη αποθέωση για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς από χιλιάδες φίλους του Παναθηναϊκού! 

Απίθανη αποθέωση για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς από χιλιάδες φίλους του Παναθηναϊκού! 

Γιώργος Καπουκάκης
Γιώργος Καπουκάκης
22 Ιουνίου 2026 - 13:11
22/06/2026 - 13:11
OBRADOVIC.jpg

«Τρέλα» επικρατεί στις τάξεις των οπαδών του Παναθηναϊκού αναφορικά με την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στο «Τριφύλλι» έπειτα από 14 χρόνια! 

Πριν από την παρουσίαση του και την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου, ο «άρχοντας των δαχτυλιδιών» βγήκε στο glass floor για να μεταφερθεί στο Platinum Lounge Members Club του "T-Center", όπου και θα παρουσιαστεί επίσημα - για τη δεύτερη θητεία του - από τον «Επτάστερο». 

Όπως ήταν λογικό, υπήρξε τεράστιος ενθουσιασμός στις εξέδρες, με πάνω από 3.000 φίλους του Παναθηναϊκού να τραγουδούν το γνωστό σύνθημα και να αποθεώνουν τον θρυλικό Σέρβο τεχνικό. Εκείνος ανταπέδωσε και δεν έκρυψε την χαρά του! 

Σχόλια 0
Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε!