ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Ευχαρίστησε τον Φαρίντ (pic)
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ευχήθηκε τα καλύτερα στον Κένεθ Φαρίντ και τον ευχαρίστησε για την προσφορά του στον σύλλογο.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ευχήθηκε τα καλύτερα στον Κένεθ Φαρίντ και τον ευχαρίστησε για την προσφορά του στον σύλλογο.
Ο Κένεθ Φαρίντ συνεχίζει την καριέρα του στο Πουέρτο Ρίκο και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός του εύχεται τα καλύτερα για το μέλλον. Η «πράσινη» ΚΑΕ προχώρησε σε μία ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέσω της οποίας ευχαρίστησε τον 36χρονο σέντερ για την προσφορά του στο «Τριφύλλι».
Θυμίζουμε πως ο Αμερικάνος αποκτήθηκε από τον «Επτάστερο» τον Νοέμβριο του 2025 και σε 35 αναμετρήσεις στη EuroLeague, μέτρησε κατά μέσο όρο 5.8 πόντους και 3.9 ριμπάουντ σε 13:08.
Η ανάρτηση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός:
«Κένεθ Φαρίντ, σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας το πάθος και την αφοσίωσή σου!
Σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο μέλλον, τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική σου ζωή, MANIMAL!».