ΠΑΟ Ποδόσφαιρο

Τσάπρας: «Όνειρο για κάθε παιδί να αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό» (vid)

Οι πρώτες δηλώσεις του Τριαντάφυλλου Τσάπρα μετά τη μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό. 

Οι πρώτες δηλώσεις του Τριαντάφυλλου Τσάπρα μετά τη μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό. 

OnlyPao Team
OnlyPao Team
23 Ιουνίου 2026 - 14:04
23/06/2026 - 14:04
TSAPRAS-PANATHINAIKOS.jpg

Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Παναθηναϊκού πραγματοποίησε ο Τριαντάφυλλος Τσάπρας. Ο 24χρονος δεξιός οπισθοφύλακας ανέφερε πως είναι όνειρο κάθε παιδιού να αγωνιστεί κάποια στιγμή στο «Τριφύλλι», ενώ τόνισε πως επιθυμεί να κατακτήσει Πρωτάθλημα και Κύπελλο με τους «πράσινους» και η ομάδα να ξεχωρίσει στην Ευρώπη. 

Αναλυτικά όσα είπε στο κανάλι της ΠΑΕ Παναθηναϊκός ο Τσάπρας: 

«Όταν έμαθα το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν ότι χάρηκα πάρα πολύ. Νομίζω είναι ένα όνειρο για κάθε παιδί να αγωνιστεί στην ομάδα του Παναθηναϊκού. Μία τεράστια ομάδα, έναν τεράστιο σύλλογο. Δεν είχα δεύτερες σκέψεις, το σκέφτηκα καλά, το αποφάσισα και νομίζω ήταν το καλύτερο για μένα.

Μίλησα με τον πρόεδρο, με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, τον κύριο Στέφανο Κοτσόλη. Έπαιξε πάρα πολύ σημαντικό ρόλο. Με έκαναν να νιώσω πάρα πολύ ωραία. Μου έδειξαν ότι με θέλουν πάρα πολύ στην ομάδα και νομίζω ήταν πάρα πολύ σημαντικό αυτό στο να πάρω αυτή την απόφαση.

Μπορεί να υπήρξε ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες, αλλά ο λόγος που πήρα αυτή την απόφαση ήταν πρώτον για τον τρόπο που μίλησε ο πρόεδρος, όπως είπα και ο τεχνικός διευθυντής, ο κύριος Στέφανος Κοτσόλης, που με έκανε να νιώσω τόσο άνετα. Ο Παναθηναϊκός απ' την πρώτη στιγμή, μου έδειξε το πόσο πολύ με ήθελε σε σχέση με τις άλλες ομάδες. 

Αυτά που μπορώ να προσφέρω στον Παναθηναϊκό είναι, εννοείται, το 100% σε κάθε αγώνα. Είτε αυτό είναι 1 λεπτό, είτε 90 λεπτά, για όσο χρειαστεί. Μου αρέσει το στιλ το επιθετικό. Μου αρέσει να ανεβαίνω, να δημιουργώ και να είμαι αυτός που πρέπει στην άμυνα. 

Το να φοράς τη φανέλα του Παναθηναϊκού, όπως είπα, είναι ένα όνειρο ζωής για κάθε παιδί. Έτσι ήταν και για μένα. Είναι κάτι μαγικό και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που το κατάφερα. Έχω μιλήσει με τον Γιώργο τον Κάτρη, ήμασταν και συμπαίκτες στην προηγούμενη ομάδα. Μου εξήγησε κάποια πράγματα, με καθοδήγησε λίγο και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που θα είμαστε συμπαίκτες από εδώ και πέρα. 

Έχω αντιμετωπίσει τον Παναθηναϊκό ως αντίπαλος. Η ατμόσφαιρα ήταν εξαιρετική. Ο κόσμος στήριζε την ομάδα απ' την αρχή μέχρι το τέλος του παιχνιδιού και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που θα το ζήσω κι εγώ αυτό. Στόχος από τη μέρα που ήρθα και από τη μέρα που είμαι μέλος του Παναθηναϊκού είναι κάθε χρονιά το Πρωτάθλημα και όσα περισσότερα τρόπαια μπορούμε να διεκδικήσουμε. Και μια πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη. 

Θα ήθελα να πω στους φίλους του Παναθηναϊκού ότι θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό σε κάθε ματς ξεχωριστά, στο τέλος όλοι να είμαστε χαρούμενοι. Σε ένα χρόνο από τώρα, όταν θα έχει ολοκληρωθεί η πρώτη μου σεζόν στην ομάδα θα ήθελα να έχω κερδίσει το Πρωτάθλημα κι εγώ και η ομάδα και το Κύπελλο και - να έχουμε κάνει - μία τρομερή πορεία στην Ευρώπη».

Σχόλια 0
Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε!