Γιουρέλης: «Δεν βρίσκω λόγο να μην έρθουν συνεπενδυτές στον Παναθηναϊκό»
Ο Στέφανος Γιουρέλης μίλησε για την στάση του Γιάννη Αλαφούζου ενόψει της κατασκευής του Βοτανικού αλλά και τα νέα δεδομένα που θα διαμορφωθούν στο «Τριφύλλι» λόγω των εσόδων του γηπέδου.
Ο Στέφανος Γιουρέλης μίλησε για την στάση του Γιάννη Αλαφούζου ενόψει της κατασκευής του Βοτανικού αλλά και τα νέα δεδομένα που θα διαμορφωθούν στο «Τριφύλλι» λόγω των εσόδων του γηπέδου.
Ο νέος CEO της ΠΑΕ Παναθηναϊκός μίλησε στον Βασίλη Βέργη και στο Sportal και αναφέρθηκε στην στάση που διατηρεί ο μεγαλομέτοχος του «Τριφυλλιού», Γιάννης Αλαφούζος, όσον αφορά την κατασκευή του νέου γηπέδου στον Βοτανικό αλλά και τα σενάρια περί πρόθεσής του να πουλήσει την ΠΑΕ στην πορεία.

Αυτό που εξήγησε ο Γιουρέλης είναι ότι ο Παναθηναϊκός θα έχει πολύ αυξημένα έσοδα με το νέο γήπεδο, κάτι που αφενός θα μειώσει την εξάρτηση της ομάδας από τον μεγαλομέτοχο και αφετέρου θα δημιουργήσει ιδανικές συνθήκες για να βρεθούν υποψήφιοι επενδυτές ή συνεπενδυτές.
Τα όσα δήλωσε ο Γιουρέλης για το συγκεκριμένο ζήτημα
-Λοιπόν, λένε πολλοί ότι ο Γιάννης Αλαφούζος έχει ένα διπλό, όραμα, να πάρει το πρωτάθλημα και να συνδέσει το όνομά του με τον Βοτανικό. Και ισχυρίζονται ότι στη συνέχεια θα ξεκινήσει η διαδικασία να πουλήσει την ΠΑΕ. Εσείς έχετε μιλήσει μαζί του. Τι εκτιμάτε;
«Ωραία. Ίσως πρέπει να πω το εξής. Εγώ επειδή έχω μια τεχνοκρατική αντίληψη στα πράγματα, θα προσπαθήσω να πω ότι είναι λίγο τεκμηριωμένο. Ο Γιάννης Αλαφούζος σαν πρόεδρος θα μείνει στην ιστορία όπως και να έχει για τουλάχιστον δύο πράγματα. Το πρώτο είναι ότι θα φέρει το καινούριο γήπεδο στον Παναθηναϊκό και το δεύτερο είναι ότι έχει ένα προπονητικό κέντρο που δεν υπάρχει παρόμοιο στην χώρα. Και αυτό ανήκει στον Παναθηναϊκό. Αυτά τα δύο πράγματα, τα οποία είναι απολύτως απαραίτητα σε μια ομάδα που θέλει να πρωταγωνιστήσει, του πιστώνονται 100%. Αν ήθελα να πιστώσω ένα τρίτο πράγμα, είναι η τεράστια αγάπη που έχει για τον Παναθηναϊκό. Γιατί δεν μπορείς να μην έχεις μια τεράστια αγάπη και να βάζεις τα χρήματα που βάζει ο ίδιος, δείχνοντας υπομονή 16 χρόνια».
-Υπολογίζοντας πάνω από 150 εκατομμύρια ευρώ.
«Ο ίδιος είχε πει 200 εκατομμύρια σε μια συνέντευξή μου που είχε κάνει. Θα μείνω στο νούμερο που έχει βάλει ο ίδιος, που έχει βάλει 200 εκατομμύρια».
-Με ντριμπλάρετε όμως, παρότι δεν παίζατε ποδόσφαιρο. Εγώ θα επιστρέψω. Έχετε συζητήσει μαζί του, έχετε ακούσει αυτό που σας περιέγραψα πριν από λίγο από το στόμα του, δηλαδή, «Στέφανε θέλω να φτιάξω το γήπεδο, να αφήσω το γήπεδο στον Παναθηναϊκό, να πάρουμε πρωτάθλημα και μετά ας έρθει όποιος θέλει».
«Απάντηση δεν έχω σε αυτό, όμως θα δώσω τη δική μου οπτική. Αν έχουμε φτιάξει ένα Παναθηναϊκό σύγχρονο, ευρωπαϊκό, με ένα καταπληκτικό γήπεδο, με εξασφαλισμένες ροές εισόδων που σχετίζονται με το γήπεδο, που σχετίζονται με τα τηλεοπτικά, έχουν δουλέψει οι ακαδημίες όπως πρέπει και παράγεις ταλέντο και κατ’ επέκταση τροφοδοτήσεις την ομάδα και πουλάς παίκτες, δεν βλέπω γιατί να μην έμπαιναν επενδυτές ή συνεπενδυτές ή οτιδήποτε μέσα στην ομάδα. Έχει γίνεται σε όλο τον κόσμο».
-Έψαχνε συνεπενδυτές, χρόνια ολόκληρα ο κ. Αλαφούζος και δεν είχε βρει ούτε έναν.
«Ναι, αλλά εγώ περιέγραψα μια κατάσταση που ήταν διαφορετική από αυτή. Και φυσικά δεν μπορώ να μιλήσω για λογαριασμό του, αλλά εγώ νομίζω ότι ο Παναθηναϊκός που πάμε να φτιάξουμε και που έχουμε ξεκινήσει ήδη να φτιάχνουμε, δεν έχει καμία σχέση με τον Παναθηναϊκό του παρελθόντος».
-Πώς περιμένει ο Γιάννης Αλαφούζος το νέο γήπεδο;
«Νομίζω ότι ανυπομονεί περισσότερο από τον καθένα. Αυτό είναι τεράστιο milestone για τον Παναθηναϊκό, τεράστιο milestone για τον ίδιο. Χρόνια ο κόσμος του Παναθηναϊκού περίμενε το γήπεδο και ξαφνικά απέχουμε από τη στιγμή γύρω στους 11 μήνες από αυτό. Και μπορώ να πω ότι πριν 10-15 μέρες που πήγα για τελευταία φορά και μπήκα μέσα στον αγωνιστικό χώρο, που είναι υπό διαμόρφωση, σε πιάνει δέος κανονικό. Δηλαδή κοιτάζοντας τις κερκίδες, κοιτάζοντας ένα γήπεδο που οι κλίσεις είναι πολύ διαφορετικές από αυτές που έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα, καταλαβαίνεις ότι έχει μπαίνεις σε μια άλλη εποχή. Δεν είναι η εποχή που ήμασταν δεκαετία 80′, 90′, 2000. Είμαστε αλλού»
-Μου είπατε νωρίτερα ότι το γήπεδο θα εκτοξεύσει τον Παναθηναϊκό. Θέλω να μιλήσουμε για τα έσοδα. Ποσοστιαία, πόσο εκτιμάτε ότι θα ανέβει η πηγή εισόδων της εταιρείας με το νέο γήπεδο.
«Να δώσω μια εκτίμηση. Νομίζω ότι θα μπορούσε το 60-70% των εισόδων προέρχεται από το γήπεδο. Αυτά έχουμε δει από δείκτες στο εξωτερικό».
-Στην ουσία μου περιγράφετε μια κατάσταση που ο Παναθηναϊκός τα επόμενα χρόνια δεν θα έχει ανάγκη τον μεγαλομέτοχό του.
«Θα έχει μικρότερη ανάγκη. Και αυτό ακριβώς πάμε να κάνουμε. Και ο μεγαλομέτοχος πάντα μπορεί να κάνει το έξτρα, μπορεί να δώσει, να κάνει τη διαφορά σε κάτι. Είναι καθαρά στο δικό του χέρι. Αλλά εμείς πρέπει να μειώσουμε την εξάρτηση που έχει ο Παναθηναϊκός πάνω σε οποιονδήποτε μεγαλομέτοχο. Γιατί αυτό είναι το σωστό».