ΠΑΟ Ερασιτέχνης

Τρίτη η Γναφάκη στην Ιερουσαλήμ

Η αθλήτρια του Παναθηναϊκού, Δήμητρη Γναφάκη, είχε πολύ καλή παρουσία στην Ιερουσαλήμ. 

Η αθλήτρια του Παναθηναϊκού, Δήμητρη Γναφάκη, είχε πολύ καλή παρουσία στην Ιερουσαλήμ. 

OnlyPao Team
OnlyPao Team
26 Ιουνίου 2026 - 19:56
26/06/2026 - 19:56
Dimitra-Gnafaki.jpg

Τρεις αθλητές του Παναθηναϊκού συμμετείχαν στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ. Η Δήμητρα Γναφάκη, λίγες ημέρες μετά την καλή της παρουσία στο Βαλκανικό πρωτάθλημα, τερμάτισε στην 3η θέση στα 400 μ. εμπ. με χρόνο 57.71 δευτερόλεπτα. Η αθλήτρια του Παναθηναϊκού έχει τρέξει φέτος την απόσταση σε 57.24.

Ο Δημήτρης Λεβαντίνος, παρότι έτρεξε από τον δεύτερο διάδρομο και χτύπησε το δέκατο εμπόδιο, πέτυχε φετινό ρεκόρ και τρίτη επίδοση καριέρας με 50.65, επίδοση που του έδωσε την τέταρτη θέση στο σύνολο των σειρών. Ο Γιάννης Βοσκόπουλος έτρεξε στα 100 μέτρα και κατέλαβε τη δωδέκατη θέση με χρόνο 10.46 δευτερόλεπτα.

Πηγή: pao1908.com

Σχόλια 0
Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε!