ΠΑΟ Ερασιτέχνης

Παναθηναϊκός: Επιβεβαίωση OnlyPao - Επίσημα «πράσινη» η Ορβόσοβα (vid)

Η διεθνής Τσέχα διαγώνια θα αγωνιστεί με την πράσινη φανέλα στη σεζόν 2026 - 2027!

Η διεθνής Τσέχα διαγώνια θα αγωνιστεί με την πράσινη φανέλα στη σεζόν 2026 - 2027!

OnlyPao Team
OnlyPao Team
22 Ιουνίου 2026 - 18:10
22/06/2026 - 18:10
orvosova.jpg

Επίσημη μορφή πήρε η έναρξη της συνεργασίας της ομάδας βόλεϊ γυναικών του Παναθηναϊκού με την βασική διαγώνια της Εθνικής Τσεχίας, Γκαμπριέλα Ορβόσοβα, καθώς το «τριφύλλι» ανακοίνωσε την απόκτησή της!  Μάλιστα με αυτό τον τρόπο επιβεβαιώνεται απόλυτα το OnlyPao.gr, καθώς σας είχε ενημερώσει για τη συγκεκριμένη εξέλιξη από τις 4 Απριλίου!

Η 25χρονη έχει ύψος 1.91 και διαθέτει μεγάλη ποιότητα και πολυετή εμπειρία από τα κορυφαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα (στη σεζόν 2025-2026 έπαιξε στην Τουρκία και παλαιότερα αγωνίστηκε σε Ιταλία και Πολωνία). Επιπλέον ειδικεύεται στο να τελειώνει με ευκολία τις ψηλές μπάλες, ενώ διαθέτει επίσης ποικιλία χτυπημάτων στην επίθεση και γρήγορα πλάγια βήματα στο μπλοκ! 

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

«Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Γκαμπριέλα Ορβόσοβα στο τμήμα βόλεϊ γυναικών για την αγωνιστική σεζόν 2026-2027.

Ο Παναθηναϊκός έντυσε στα «πράσινα» τη διεθνή Τσέχα διαγώνια Γκαμπριέλα Ορβόσοβα. Η 25χρονη αθλήτρια έχει ύψος 1.91μ. και είναι εκ των βασικών στελεχών της Εθνικής ομάδας της χώρας της με την οποία έχει κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στο European League, ενώ μετράει ακόμη δύο ασημένια και ένα χάλκινο στη διοργάνωση.

Με τη φανέλα της Ρόμα έχει πανηγυρίσει το Challenge Cup τη σεζόν 2024-2025. Στην καριέρα της σε συλλογικό επίπεδο μετράει ακόμη αρκετές διακρίσεις, όπως το πρωτάθλημα Τσεχίας το 2019, έχει κατακτήσει τρεις φορές το Κύπελλο Τσεχίας ενώ στην τροπαιοθήκη της υπάρχει ακόμη και το Σούπερ Καπ Πολωνίας».

Το βιογραφικό της:

2/2026 Nilüfer Belediyespor

2025-2026 Vakifbank

2024-2025 SMI Roma Volley

2022-2024 PGE Rysice Rzeszow

2020-2022 BKS BOSTIK Bielsko-Biała

2015-2020 VK UP Olomouc

Σε δήλωσή της στο www.pao1908.com η Γκαμπριέλα Ορβόσοβα σημείωσε τα εξής: «Είμαι πολύ χαρούμενη που θα αποτελώ μέλος του Παναθηναϊκού την επόμενη σεζόν. Έχω ακούσει τα καλύτερα για τον σύλλογο και τους φιλάθλους, οπότε ανυπομονώ να μπω στο γήπεδο και να φορέσω την πράσινη φανέλα».

Σχόλια 0
Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε!