Παναθηναϊκός: Επίσημη η παραμονή του αρχηγού της ομάδας πόλο!
Ο διεθνής φουνταριστός θα αγωνιστεί με το πράσινο σκουφάκι για τρίτη σερί σεζόν!
Ο διεθνής φουνταριστός θα αγωνιστεί με το πράσινο σκουφάκι για τρίτη σερί σεζόν!
Με το σκουφάκι του Παναθηναϊκού θα αγωνιστεί και στη σεζόν 2026-2027 ο αρχηγός της ομάδας πόλο, Νίκος Παπανικολάου, καθώς ο Ερασιτέχνης ανακοίνωσε επίσημα την συμφωνία των δύο πλευρών!
Θυμίζουμε πως ο διεθνής φουνταριστός εντάχθηκε στην οικογένεια του «τριφυλλιού» το καλοκαίρι του 2024, ενώ στη σεζόν 2025-2026 αποτέλεσε βασικότατο στέλεχος της ομάδας που έφτασε ως τα προημιτελικά του Eurocup!
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:
«Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Νίκο Παπανικολάου για την ομάδα πόλο ανδρών του συλλόγου.
Ο διεθνής φουνταριστός και αρχηγός του «τριφυλλιού» θα συνεχίσει να φοράει το πράσινο σκουφάκι αφού υπέγραψε νέο συμβόλαιο με ισχύ μέχρι το 2027».
Σε δήλωσή του στο www.pao1908.com ο Νίκος Παπανικολάου σημείωσε τα εξής: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα παραμείνω στον Παναθηναϊκό. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει και όλους τους φίλους του Παναθηναϊκού για τη στήριξη τους. Δεσμεύομαι ότι με σκληρή δουλειά θα προσπαθήσω να συνεισφέρω όσο περισσότερο μπορώ στην επίτευξη των στόχων μας, που πλέον δεν είναι άλλοι από την κορυφή».