ΠΑΟ Ερασιτέχνης

Παναθηναϊκός: Ασυναγώνιστος στο ράγκμπι 7s

Συνεχόμενες νίκες για τα τμήματα ράγκμπι του Παναθηναϊκού στο πανελλήνιο πρωτάθλημα. 

Συνεχόμενες νίκες για τα τμήματα ράγκμπι του Παναθηναϊκού στο πανελλήνιο πρωτάθλημα. 

OnlyPao Team
OnlyPao Team
28 Ιουνίου 2026 - 18:23
28/06/2026 - 18:23
simaia-erasitexnis.jpg

Τα τμήματα ράκγμπι του Παναθηναϊκού συνέχισαν με νίκες στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράγκμπι 7s σε άνδρες και γυναίκες. Οι «πράσινες» νίκησαν με 31-7 τον Ιπποκράτη και 19-7 τον Κένταυρο, ενώ οι «πράσινοι» ισοπέδωσαν με 59-0 την ομάδα του Κενταύρου. 

Οι ομάδες του Παναθηναϊκού, πλέον, δίνουν ραντεβού στην Αθήνα. Οι επόμενες αγωνιστικές είναι προγραμματισμένες για τις 11-12 Ιουλίου στο Χαϊδάρι, όπου θα λάβουν χώρα και οι τελικές απονομές για το πρωτάθλημα.

Η ομάδα ράγκμπι γυναικών του Παναθηναϊκού.

Γυναίκες: ΠΑΟ – Ιπποκράτης 31-7, ΠΑΟ – Κένταυροι 19-7

Άνδρες: ΠΑΟ – Κένταυροι 59-0

Πηγή: pao1908.com

Σχόλια 0
Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε!