ΠΑΟ Μπάσκετ

Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με τον οργανισμό - Μίλησα με τον Σλούκα»

Οι δηλώσεις του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στο πλαίσιο της παρουσίασης του από τον Παναθηναϊκού, λίγες ώρες μετά τη μεγάλη επιστροφή του στο «Τριφύλλι». 

Οι δηλώσεις του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στο πλαίσιο της παρουσίασης του από τον Παναθηναϊκού, λίγες ώρες μετά τη μεγάλη επιστροφή του στο «Τριφύλλι». 

OnlyPao Team
OnlyPao Team
22 Ιουνίου 2026 - 13:54
22/06/2026 - 13:54
OBRADOVIC.jpg

Σε δηλώσεις του κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του από τον Παναθηναϊκό, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς - μεταξύ άλλων - ευχαρίστησε τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, αποκάλυψε πως συνομίλησε με τον Κώστα Σλούκα, ενώ απάντησε και για τις φήμες αναφορικά με πιθανές επιστροφές των Μάικ Μπατίστ και Δημήτρη Διαμαντίδη στο «Τριφύλλι». 

Όλα όσα ανέφερε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς: 

«Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη που μου δίνει την ευκαιρία. Ήταν πολύ εύκολο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον. Δεν έχασα ποτέ επαφή με τον κύριο Γιαννακόπουλο και τον οργανισμό του Παναθηναϊκού. Κάθε φορά που έρχομαι είναι κάτι ξεχωριστό για εμένα. Έχω σύνδεση με την πόλη της Αθήνας. Ευχαριστώ πολύ»

Για το αν μεγάλωσε και ο δικός του μύθος πέρα από του Παναθηναϊκού: «Χρόνια Πολλά στον πρόεδρο, το ξέχασα (γέλια). Είμαι όμως φορτισμένος συναισθηματικά σήμερα. Πιστεύω πως στη ζωή όλων το κίνητρο είναι κλειδί. Αν έχεις κίνητρο και μεγάλο στόχο, μπορείς να κάνεις τα πάντα. Αυτό το γήπεδο ανακαινίστηκε και είναι κάτι ξεχωριστό, χάρη στον Δημήτρη. Μέσα μου υπάρχει φωτιά να συνεχίσω να είμαι προπονητής. Ήταν εύκολο να βρω κίνητρο σε αυτό το μέρος. Ποτέ δεν έχασα επαφή με αυτή την οικογένεια και αυτούς τους ανθρώπους. Θα προσπαθήσω να κάνω τα πάντα για να δείξω σεβασμό σε αυτούς τους ανθρώπους. Αγάπη υπάρχει. Το παρελθόν είναι σημαντικό, αλλά πρέπει να ζούμε στο παρόν και να κοιτάζουμε το μέλλον. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να φτιάξουμε, να καταλάβουμε τον κόσμο που είναι από πίσω μας και να δώσουμε όλοι μας ό,τι έχουμε μέσα μας».

Για το πότε ωρίμασε στο μυαλό του η σκέψη της επιστροφής: «Το αποφάσισα αυτές τις μέρες. Άφησα την Παρτίζαν το Νοέμβριο και είχα πει ότι θα μιλήσω τον Ιούνιο για το μέλλον μου. Συναντηθήκαμε πριν δύο μέρες με τον πρόεδρο. Πιστεύω πως ήταν σημαντικό να σεβαστώ τον εαυτό μου, για το πώς θα το κάνω. Σκέφτηκα κάποια πράγματα όλο αυτό το διάστημα, συναντηθήκαμε, είχαμε μια πολύ ευθεία συζήτηση και εδώ είμαστε. Τα απλά πράγματα είναι απλά πράγματα».

Για τον παίκτη που μίλησε κατά την επιστροφή: «Μίλησα με τον Κώστα Σλούκα χθες. Έχω πλάνο να μιλήσω με όλους τους παίκτες που γίνεται τώρα. Τον Κώστα τον ξέρω πολύ καλά. Με τον Ματίας δεν μιλήσαμε. Είμαι μόλις μία ημέρα εδώ, χρειάζομαι χρόνο».

Για το αν τον ανησυχεί η σύγκριση με την πρώτη του θητεία: «Αυτό δεν μπορώ να το αποφύγω. Ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει συγκρίσεις. Όμως, όπως είπα, το παρελθόν είναι καλό, αλλά πρέπει να ζούμε στο σήμερα και το αύριο. Όσα πετύχαμε, ήρθαν επειδή δουλέψαμε όλοι μαζί σαν οικογένεια. Το τι θα γίνει κανείς δεν ξέρει. Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα σκέφτομαι αυτή την ομάδα και τον σύλλογο που μου αρέσει. Μπορεί πριν 20 μέρες η πρώτη μου επαφή με το μπάσκετ μετά από καιρό να ήταν η προπόνηση στο καμπ του Ντατόμε. Ήταν κάτι ξεχωριστό για μένα. Η επαφή με το γήπεδο με κάνει τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο στον κόσμο. Τώρα είναι η σειρά μου να κάνω τη δουλειά μου με τους παίκτες και όσους δουλεύουν στο κλαμπ. Υπάρχουν κάποια νέα πρόσωπα, αλλά όλοι είναι φίλοι. Ο σεβασμός είναι το πρώτο πράγμα που χρειάζεται. Πάνω από όλους είναι η ομάδα».

Για τους Μπατίστ και Διαμαντίδη: «Ξέρω τις φήμες, είναι μέρος της ζωής με όλα τα ΜΜΕ και τα social media. Όλοι έχουν γνώμη. Τι να κάνω; Να βγαίνω κάθε μέρα και να λέω ότι αυτό είναι αλήθεια ή ψέμα; Δεν είναι έτσι η ζωή μου. Αντιμετωπίζω σοβαρά τη δουλειά μου. Όταν αποφασίσω ποιος θα είναι στο σταφ, πρώτα θα μιλήσω με τον πρόεδρο, τα άλλα στελέχη της διοίκησης και θα το μάθετε. Θα είμαι πάντα ανοιχτός. Δεν θα είναι μυστικό. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πω ονόματα ή κάτι γι’ αυτό. Ελπίζω να με καταλαβαίνετε».

Για τις μέρες που βιώνει ο αντίπαλος του Παναθηναϊκού και αν μέσα του είχε σκεφτεί την ενδεχόμενη επιστροφή στην ομάδα: «Ήμουν προπονητής της Παρτίζαν και ήμουν χαρούμενος εκεί. Ποτέ δεν έβαζα στόχο για να κοιτάξω το μέλλον. Το Νοέμβριο πήρα μια πολύ δύσκολη απόφαση να φύγω. Δεν ήθελα να ακούσω τίποτα για το μπάσκετ για μια μεγάλη περίοδο. Εκείνος μπορούσε να μιλήσει. Δεν είναι απαραίτητο να μιλήσω για την ιστορία του Παναθηναϊκού και τι σημαίνει. Είμαστε όλοι πολύ περήφανοι για το παρελθόν και πώς είναι ο Παναθηναϊκός σήμερα. Εγώ πάντα θα σέβομαι κάθε αντίπαλο. Εμείς πρέπει να προσέξουμε τον εαυτό μας, πάντα με σεβασμό σε κάθε αντίπαλο, κάθε ομάδα, κάθε πρόσωπο. Όταν εστιάζεις στον εαυτό σου έχεις καλές πιθανότητες να φτάσεις εκεί που θες».

Για το πως αισθάνεται για την αποθέωση από τον κόσμο: «Ευτυχής, πώς να αισθανθώ; Δεν περίμενα να έρθει τόσος κόσμος. Περίμενα να κάνουμε μια συνέντευξη Τύπου. Ο κόσμος μου δείχνει την αγάπη του όλα αυτά τα χρόνια, ακόμη και όταν ερχόμουν ως αντίπαλος. Τώρα είμαι ξανά εδώ. Δεν έχω κάτι διαφορετικό να πω. Είμαι έτοιμος για δουλειά με τους ανθρώπους που είναι εδώ. (στα ελληνικά): Κύριε Αλβέρτη, είσαι έτοιμος;».

Για την ατάκα του Δ. Γιαννακόπουλου πως η επιστροφή του είναι σημαντικότερη και από Ευρωπαϊκό: «Τον ευχαριστώ για τα λόγια του, αλλά ο σύλλογος αυτός είναι τόσο μεγάλος και οι προσδοκίες είναι μεγάλες. Σήμερα είναι τα γενέθλιά του, αλλά πρέπει να αρχίσουμε από σήμερα κιόλας τη δουλειά. Εκεί κρίνονται όλα. Πόσο σοβαροί θα είμαστε, πόσο ειλικρινείς μεταξύ μας και πώς θα πείσουμε τους παίκτες πως είναι οι πιο σημαντικοί από μας και πόσο σημαντικό είναι να παίζουν για τον Παναθηναϊκό. Ο κόσμος θα θέλει να βλέπει μια ομάδα που θα παλεύει πάντα. Οι κακές μέρες θα υπάρχουν, αλλά πρέπει να δίνουμε τα πάντα. Αυτό το καταλαβαίνουν όλοι. Αυτό το κλαμπ θέλει να είναι πάντα στην κορυφή, δεν έχω καμία αμφιβολία».

Για το αν έχει κίνητρο να φτάσει τις 10 EuroLeague:  «Θα είναι πολύ ωραίο να φτάσει ο Παναθηναϊκός τις οκτώ Ευρωλίγκες».

Σχόλια 0
Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε!