Φοβερό: O Παναθηναϊκός θέλει να διοργανώσει αγώνα μπάσκετ στο ανοικτό ΟΑΚΑ!
Ο «Επτάστερος» σχεδιάζει να διεξαχθεί εκεί ο τελικός του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος»!
Ο «Επτάστερος» σχεδιάζει να διεξαχθεί εκεί ο τελικός του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος»!
Ένα ιδιαίτερα δύσκολο και εντυπωσιακό εγχείρημα σκοπεύουν να κάνουν πράξη οι άνθρωποι της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, καθώς έχει ληφθεί η απόφαση να γίνει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε ο τελικός του φετινού τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» να διεξαχθεί στο ανοικτό ΟΑΚΑ!
Συγκεκριμένα οι δύο ημιτελικοί θα λάβουν χώρα στο «T-Center» στις 19 Σεπτεμβρίου, ενώ ο τελικός έχει προγραμματιστεί για την αμέσως επόμενη ημέρα!
Οι συγκυρίες είναι με το μέρος του
Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως η τύχη είναι με το μέρος των Κυπελλούχων Ελλάδος, καθώς εκείνες τις μέρες η πράσινη ΠΑΕ θα προχωρήσει σε διαδικασίες συντήρησης του χλοοτάπητα, λόγω της συναυλίας που θα δώσει η Άννα Βίσση στο ΟΑΚΑ, το Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου!
Επιπλέον μετά τις 21 Σεπτεμβρίου θα υπάρξει διακοπή στα Εθνικά Πρωταθλήματα ποδοσφαίρου λόγω Εθνικών ομάδων, κάτι που δεδομένα βοηθάει στην επίτευξη του μεγάλου στόχου!
Από την πλευρά της η ΠΑΕ πρόκειται να ζητήσει να παίξει εκτός έδρας στο διήμερο 19-20 Σεπτεμβρίου, προκειμένου να είναι διαθέσιμο το ποδοσφαιρικό ΟΑΚΑ!
Δεν υπάρχει κάποιο ανυπέρβλητο εμπόδιο
Με βάση αυτά τα γεγονότα δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο μεγάλο εμπόδιο στο εν λόγω σχέδιο, χωρίς ωστόσο για την ώρα να είναι δεδομένο πως θα πάρει σάρκα και οστά! Το ζήτημα θα ξεκαθαρίσει οριστικά τις επόμενες μέρες!
Θα ακουστεί σε όλη την Ευρώπη
Πάντως, είναι δεδομένο ένα τέτοιο event θα κάνει τον γύρο της Ευρώπης, εντυπωσιάζοντας όλους τους φίλους του αθλητισμού! Και αυτό γιατί η ποδοσφαιρική Αρένα θα γεμίσει ασφυκτικά, με περίπου 70.000 φίλους του «Επτάστερου» να παρακολουθούν από κοντά έναν αγώνα μπάσκετ!
Μοιάζει απίστευτο, αλλά για τον Παναθηναϊκό τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο!