Παναθηναϊκός: Αναχώρησε για την Ολλανδία - Το απόγευμα η πρώτη προπόνηση (vid)
Ο Παναθηναϊκός αναχώρησε για το Άπελντορν, όπου θα παραμείνει για τις επόμενες δύο εβδομάδες περίπου και θα ακολουθήσει το βασικό στάδιο προετοιμασίας. Πιάνουν αμέσως δουλειά οι Πράσινοι.
Ο Παναθηναϊκός αναχώρησε για το Άπελντορν, όπου θα παραμείνει για τις επόμενες δύο εβδομάδες περίπου και θα ακολουθήσει το βασικό στάδιο προετοιμασίας. Πιάνουν αμέσως δουλειά οι Πράσινοι.
Ο Παναθηναϊκός, μετά από πέντε ημέρες παρουσίας στο προπονητικό κέντρο του Κορωπίου, τις ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκαν οι παίκτες του και την παρουσίαση του νέου προπονητή Τζέικομπ Νίστρουπ αρχίζει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του στο Άπελντορν της Ολλανδίας. Η αποστολή των Πράσινων αναχώρησε το πρωί της Δευτέρας (22/6) για το Άμστερνταμ και από εκεί θα μεταβεί οδικώς στην επαρχία Χέλντερλαντ όπου θα παραμείνει έως την Κυριακή (5/7).

Μετά τις παραμονές των Ανάς Ζαρουρί και Λούκας Τσάβες, ο Παναθηναϊκός έχει ανακοινώσει τον Ετιέν Καμαρά, με τις μεταγραφικές προσθήκες των Ινιάκι Πένια και Τριαντάφυλλου Τσάπρα να βρίσκονται στον δρόμο της επισημοποίσης. Με την περίπτωση του Στέφαν Ντε Φρέι να είναι η επόμενη που αναμένεται να έχει ευτυχή κατάληξη. Tην Κυριακή (21/6), στο Κορωπί, βρέθηκαν και υποβλήθηκαν σε εργομετρικά οι διεθνής Τεττέη, Κυριακόπουλος, Κοντούρης, Τσέριν και Γιάγκουσιτς, οι οποίοι είχαν λίγες ημέρες άδεια παραπάνω.
Το απόγευμα της Δευτέρας (22/6), στο Άπελντορν, είναι προγραμματισμένη και η πρώτη προπόνηση επί ολλανδικού εδάφους, με τη δουλειά να αρχίζει για το Τριφύλλι εν όψει της επίσημης έναρξης της σεζόν σε ένα μήνα περίπου. Να σημειωθεί ότι στην Ολλανδία, ο Παναθηναϊκός είναι προγραμματισμένο, μέχρι τώρα, να δώσει δύο φιλικά, με τη Χέλμοντ Σπορτ (1/7) και με τον Άγιαξ (4/7)
.